MyPortfolio
Menu
Home
About
Portfolio
Contact
Lessons
Digital Marketing
Digital Marketing Quiz
Digital Marketing Quiz 2
Digital Marketing Quiz 3
Digital Marketing Quiz 4
Digital Marketing Quiz 5
Digital Marketing Quiz 6
Digital Marketing Quiz 7
Digital Marketing Quiz 8
Digital Marketing Quiz 9
E-Commerce
Ειδικός στο E-commerce Quiz 1
Ειδικός στο E-commerce Quiz 2
Ψηφιακές Δεξιότητες & ΑΙ
Ψηφιακές Δεξιότητες & AI Quiz 1
Ψηφιακές Δεξιότητες & AI Quiz 2
Rate me
My CV
Menu
Home
About
Portfolio
Contact
Lessons
Digital Marketing
Digital Marketing Quiz
Digital Marketing Quiz 2
Digital Marketing Quiz 3
Digital Marketing Quiz 4
Digital Marketing Quiz 5
Digital Marketing Quiz 6
Digital Marketing Quiz 7
Digital Marketing Quiz 8
Digital Marketing Quiz 9
E-Commerce
Ειδικός στο E-commerce Quiz 1
Ειδικός στο E-commerce Quiz 2
Ψηφιακές Δεξιότητες & ΑΙ
Ψηφιακές Δεξιότητες & AI Quiz 1
Ψηφιακές Δεξιότητες & AI Quiz 2
Rate me
Ψηφιακές Δεξιότητες & AI QUIZ 2
Start Quiz
Page 1 of 15
Η Coca-Cola χρησιμοποιεί ΤΝ για να αναλύει δεδομένα από τα κοινωνικά δίκτυα και να προσαρμόζει τις καμπάνιες της.
Σωστό
Λάθος
Page 2 of 15
Οι εφαρμογές ΤΝ όπως τα chatbots έχουν διευκολύνει την επικοινωνία στον τουριστικό τομέα.
Σωστό
Λάθος
Page 3 of 15
Οι μελέτες περιπτώσεων χρησιμοποιούνται συνήθως στην ….., ….., …….και ….. έρευνα.
οικονομική, πολιτική, κοινωνική, επιχειρηματική
εκπαιδευτική, πολιτική, οικονομική, κλινική
κοινωνική, εκπαιδευτική, κλινική, επιχειρηματική
Page 4 of 15
Σύμφωνα με την έρευνα ELTRUN που πραγματοποιήθηκε το 2016 για τα Social Media και το Digital Marketing πόσο ήταν το ποσοστό των χρηστών Internet που δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν καθημερινά το facebook μέσω του application που έχουν εγκαταστήσει στην κινητή τους συσκευή;
70%
62%
55%
Page 5 of 15
Ο Kotler και ο Drucker υπογραμμίζουν τη σημασία της εξατομίκευσης και της κατηγοριοποίησης των πελατών μέσω της ΤΝ.
Σωστό
Λάθος
Page 6 of 15
Η ανάλυση συναισθήματος με ΤΝ βοηθά στην κατηγοριοποίηση των αντιδράσεων των χρηστών σε θετικές, αρνητικές ή ουδέτερες.
Σωστό
Λάθος
Page 7 of 15
Η ΤΝ δεν έχει καμία σχέση με τη δημιουργία εξατομικευμένων γραφικών στα social media.
Σωστό
Λάθος
Page 8 of 15
Με ποιον τρόπο προσελκύουν οι επιχειρήσεις το κοινό, με σκοπό να αυξηθεί ο αριθμός των πελατών;
Διαφήμιση
Μάρκετινγκ Περιεχομένου
Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Page 9 of 15
Το γεγονός ότι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά εμπειρικό και δημοφιλές είναι ένα από τα βασικά του πλεονεκτήματα
Σωστό
Λάθος
Page 10 of 15
Ποιο από τα παρακάτω ανήκει στις Στρατηγικές Ανάπτυξης;
Προγραμματισμένες και Αναδυόμενες Στρατηγικές
Στρατηγική Διαφοροποίησης
Page 11 of 15
Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν επηρεάζει τη στρατηγική μάρκετινγκ, αφού οι παραδοσιακές μέθοδοι ανάλυσης είναι πιο αξιόπιστες.
Σωστό
Λάθος
Page 12 of 15
Η τεχνητή νοημοσύνη ως επιστημονικό πεδίο θεμελιώθηκε επίσημα το 1956 στο συνέδριο του Dartmouth College.
Σωστό
Λάθος
Page 13 of 15
Η ΤΝ συμβάλλει στην πρόβλεψη αναγκών των καταναλωτών και στη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών.
Σωστό
Λάθος
Page 14 of 15
Η ΤΝ δεν μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις σχετικά με την κατανομή προϊόντων και υπηρεσιών.
Σωστό
Λάθος
Page 15 of 15
Η εξέλιξη της ΤΝ σχετίζεται με την ανάπτυξη της υπολογιστικής ισχύος και των μεγάλων δεδομένων.
Σωστό
Λάθος