MyPortfolio
Menu
Home
About
Portfolio
Contact
Lessons
Digital Marketing
Digital Marketing Quiz
Digital Marketing Quiz 2
Digital Marketing Quiz 3
Digital Marketing Quiz 4
Digital Marketing Quiz 5
Digital Marketing Quiz 6
Digital Marketing Quiz 7
Digital Marketing Quiz 8
Digital Marketing Quiz 9
E-Commerce
Ειδικός στο E-commerce Quiz 1
Ειδικός στο E-commerce Quiz 2
Ψηφιακές Δεξιότητες & ΑΙ
Ψηφιακές Δεξιότητες & AI Quiz 1
Ψηφιακές Δεξιότητες & AI Quiz 2
Rate me
My CV
Menu
Home
About
Portfolio
Contact
Lessons
Digital Marketing
Digital Marketing Quiz
Digital Marketing Quiz 2
Digital Marketing Quiz 3
Digital Marketing Quiz 4
Digital Marketing Quiz 5
Digital Marketing Quiz 6
Digital Marketing Quiz 7
Digital Marketing Quiz 8
Digital Marketing Quiz 9
E-Commerce
Ειδικός στο E-commerce Quiz 1
Ειδικός στο E-commerce Quiz 2
Ψηφιακές Δεξιότητες & ΑΙ
Ψηφιακές Δεξιότητες & AI Quiz 1
Ψηφιακές Δεξιότητες & AI Quiz 2
Rate me
Ειδικός στο E-commerce 2
1. Η μέθοδος POST αρχίζει με την εξέταση των πελατών μιας επιχείρησης και τα είδη των κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιεί. Αυτή η δραστηριότητα η οποία προφανώς περιλαμβάνει την έρευνα δείχνει τι είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν οι πελάτες μέσω του διαδικτύου.
Σωστό
Λάθος
2. Ποια λειτουργία του LinkedIn.com επιτρέπει την αξιοποίηση του δικτύου των χρηστών για αναζήτηση εργασίας ή συνεργατών;
Οι εφαρμογές της Υπηρεσίας (Applications)
Ο Πίνακας Νέων (News)
Η λειτουργία των Παρόχων Υπηρεσιών (Service Provides)
Οι εργασίες (Jobs)
3. Η έρευνα αγοράς αποτελεί ουσιαστικά ένα μόνο μέρος της έρευνας Μάρκετινγκ και είναι ουσιαστικά μια φωτογραφία μιας συγκεκριμένης αγοράς και μια προσπάθεια πρόβλεψης της μελλοντικής της πορείας.
Σωστό
Λάθος
4. Τι ΔΕΝ αποτελεί χαρακτηριστικό του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Παρακολούθηση και ανάλυση των δεδομένων των καταναλωτών σε πραγματικό χρόνο
Χρήση ψηφιακών καναλιών για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών
Άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή
Ενσωμάτωση και χρήση συμβατικών καναλιών επικοινωνίας
5. Σε μια εικόνα Bitmap, οι αποχρώσεις προσαρμόζονται αλλάζοντας την ποσότητα των ………… κουκκίδων.
μαύρων και λευκών
γκρι και λευκών
γκρι και μαύρων
Όλες οι παραπάνω
6. Το ………… είναι η αντίστοιχη εγκατάσταση του LAMP σε Windows.
WAMP
WIMP
DAMP
MAMP
7. Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ λαμβάνεται υπόψη στη μέτρηση αφοσίωσης του Facebook;
Comments
Views
Share
Like
8. Επιλέξτε τρεις (3) σωστές απαντήσεις. Σε τι χρησιμεύει το marketing plan;
Στον ορισμό στόχων και στρατηγικών
Στον εντοπισμό πηγών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων
Στον καθορισμό πόρων για την επίτευξη των στόχων
Στη διαμόρφωση της οργανωτικής δομής της επιχείρησης
9. Είναι σωστός ή λάθος ο ορισμός. Ο αριθμός εμφανίσεων μίας διαφήμισης ανά ημέρα ή ανά μήνα ονομάζεται Διαφημιστική Καμπάνια.
Σωστό
Λάθος
10. Η μεθοδολογία ACT είναι αυτή που βοηθάει ένα πρόγραμμα Social Media Marketing ή τα Social Media να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά και περιλαμβάνει τα εξής τρία στάδια:
Την απόκτηση πιστού κοινού και οι περισσότερες μετατροπές αγνώστων χρηστών σε καταναλωτές και φυσικά στο τέλος σε πελάτες
Η αξιοποίηση των Social Media Management Tools
Την μετατροπή ενός άγνωστου χρήστη σε καταναλωτή και έπειτα σε πελάτη
Αξιοποίησή των Social Media για την προσέλκυση νέων πελατών στην επίσημη ιστοσελίδα της επιχείρησης
11. Επιλέξτε τρεις (3) κύριους παράγοντες που οδηγούν στην αυτοαπασχόληση.
Οικογενειακή κατάσταση
Μορφωτικό επίπεδο
Πρότερη επαγγελματική εμπειρία (γνώση του αντικειμένου)
Επίπεδο χρηματικών δυνατοτήτων και χρηματοδοτήσεων
12. Ποιο είναι το πλήκτρο συντόμευσης για τη δημιουργία διπλού επιπέδου (layer) στο Photoshop;
Ctrl + N
Ctrl + J
Ctrl + V
Ctrl + S
13. Ένας εργαζόμενος ανακαλύπτει ότι η όρασή του έχει μειωθεί εξαιτίας του ανεπαρκούς φωτισμού στο χώρο εργασίας του. Σε ποια κατηγορία ανήκει ο παράγοντας κινδύνου που προκάλεσε αυτό το πρόβλημα;
Χημικοί παράγοντες
Φυσικοί παράγοντες
Εργονομικοί παράγοντες
Βιολογικοί παράγοντες
14. Η επιχείρηση που δραστηριοποιείται online αλλά και σε φυσικό περιβάλλον ονομάζεται…
Bricks and clicks
Virtual business
Brick and mortar
Business-to-business
15. Το στάδιο ………… θεωρείται ως το πιο δύσκολο για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
της επιβίωσης
της ανάπτυξης
της δημιουργίας
της ωριμότητας
16. Η λέξη κρυπτογραφία προέρχεται από τα συνθετικά "κρυπτός" και…
"γράφημα"
"αποκρυπτογραφώ"
"γράφω"
"γραφή"
17. Επιλέξτε τρία (3) στοιχεία που περιλαμβάνει η ανάλυση των επιχειρηματικών ευκαιριών.
Συνεργασία με άλλους οργανισμούς/επιχειρήσεις
Μείωση των τιμών των προϊόντων
Προσέγγιση νέων αγορών
Ανάπτυξη νέων προϊόντων
18. Η πρώτη εντύπωση που θα προκαλέσει ένας υποψήφιος υπάλληλος σε έναν εργοδότη προκύπτει από το βιογραφικό του. Επιλέξτε τρεις (3) χρήσιμες συμβουλές ορθής συμπλήρωσης ενός βιογραφικού.
Να είναι ευανάγνωστο
Να μην υπάρχουν ορθογραφικά λάθη
Να γίνεται μακροσκελής σχολιασμός κάθε αναγραφόμενου στοιχείου
Η διατύπωση να είναι σε παροντικό χρόνο
19. Ποιο από τα παρακάτω ισχύει για τις Κλειστές Ερωτήσεις;
Προκαθορίζουν όλες τις αναμενόμενες απαντήσεις και οι ανταποκρινόμενοι κάνουν επιλογή μεταξύ αυτών
Είναι χρήσιμες στο στάδιο της έρευνας όπου ο ερευνητής ψάχνει να σχηματίσει σωστή αντίληψη για το πως σκέφτονται οι άνθρωποι παρά να υπολογίσει το σύνολο των ανθρώπων που σκέφτονται με ένα συγκεκριμένο τρόπο
Οι ερωτήσεις αυτές αποκαλύπτουν περισσότερα στοιχεία γιατί δεν περιορίζουν τις απαντήσεις των ερωτώμενων
20. Το LinkedIn είναι ιστοχώρος επαγγελματικής δικτύωσης που προσφέρει τρία (3) από τα παρακάτω:
Δυνατότητα παρουσίασης της εργασιακής εμπειρίας και εκπαιδευτικού υπόβαθρου
Δυνατότητα καταχώρησης προσωπικών πληροφοριών και ενδιαφερόντων
Ιδανικό μέσο για μουσική και βίντεο κλιπς
Δυνατότητα παροχής συστάσεων (endorsement) από συναδέλφους, συνεργάτες και γενικότερα μέλη του δικτύου με τα οποία είναι κανείς συνδεδεμένος
21. Ποιος μηχανισμός ασφαλείας βασίζεται σε ένα κοινό κλειδί το οποίο διαμοιράζεται μεταξύ των συναλλασσόμενων μερών και χρησιμοποιείται τόσο για την κρυπτογράφηση όσο και για την αποκρυπτογράφηση των μηνυμάτων;
Η Ασυμμετρική κρυπτογράφηση
Η ψηφιακή υπογραφή
Η συμμετρική κρυπτογράφηση
Το ψηφιακό πιστοποιητικό και η αρχή πιστοποίησης
22. Ποιος θεωρείται ενδεικτικός διεπιχειρηματικός στόχος των Β2Β εφαρμογών στην ψηφιακή εποχή ώστε να επιτευχθεί η αύξηση των κερδών;
Η μείωση του κόστους της διαχείρισης των συναλλαγών με τη χρήση άμεσων διαδικασιών
Η εξατομίκευση της εμπειρίας των πελατών να θέτουν επαναληπτικές παραγγελίες γρήγορα
Η αύξηση των καναλιών διανομής για τα επώνυμα προϊόντα σε μεταπωλητές και αντιπροσώπους
Η παρουσίαση μιας ομοιογενούς εικόνας στον πελάτη για όλες τις σειρές των προϊόντων
23. Επιλέξτε τρεις (3) σωστές απαντήσεις. Ποια από τα παρακάτω ισχύουν για το viral marketing…
είναι μια στρατηγική που ακολουθούν οι marketers και έχει ως στόχο τη διάδοση ενός brand από τους ίδιους τους καταναλωτές με αυθόρμητο τρόπο
λειτουργεί αυτόνομα και όχι ως μέρος μιας ευρύτερης καμπάνιας μάρκετινγκ
ορίζεται σαν μια στρατηγική – εκστρατεία που δημιουργείται με την πρόθεση να «πάει παντού»
χαρακτηριστικά που συχνά συναντάμε σε viral videos είναι το χιούμορ, το παράδοξο, το περίεργο και το ασυνήθιστο
24. Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ το Google Analytics παρέχει πληροφορίες για τρία (3) από τα παρακάτω:
Πώς να σχεδιάζουν μια ιστοσελίδα
Ποια διαδικτυακή διαφήμιση ή διαφημιστικό κείμενο είναι το πλέον αποτελεσματικό
Πώς μπορεί ο ιστότοπος να μετατρέπει περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες
Από πού προέρχονται οι επισκέπτες και τι κάνουν στον ιστότοπο;
25. Σε ποια βασική αρχή βασίζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο;
Στις επικοινωνίες
Στις υπηρεσίες
Στις επιχειρηματικές διαδικασίες
Σε όλες τις παραπάνω
26. Ποιος παράγοντας ΔΕΝ αποτελεί μέρος της ανάλυσης του περιβάλλοντος της αγοράς κατά την τμηματοποίηση και την στόχευση;
Η ανάλυση των ανταγωνιστικών στρατηγικών και της θέσης τους στην αγορά
Η ανάλυση των κοινωνικών και πολιτισμικών τάσεων που επηρεάζουν την αγορά
Η ανάλυση των εσωτερικών διαδικασιών παραγωγής της επιχείρησης
Η ανάλυση των δημογραφικών, ψυχογραφικών και γεωγραφικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών
27. Επιλέξτε δύο (2) περιγραφές τις έννοιας της εξατομίκευσης.
Η επιχείρηση προσφέρει στους πελάτες προϊόντα, που έχουν τιμολογηθεί για κάθε πελάτη ξεχωριστά
Η επιχείρηση προσφέρει στον πελάτη προϊόντα, που είναι προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις του
Είναι η προσφορά σε κάθε πελάτη των ίδιων γενικών προσφορών προϊόντων
Είναι η προσφορά στον πελάτη προϊόντων που φέρουν την προσωπική υπογραφή του πελάτη
28. Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση είναι η αξιοποίηση των ΤΠΕ για την παροχή στους πολίτες ευκολότερης πρόσβασης στις πληροφορίες και της υπηρεσίες της Δημόσιας Διοίκησης.
Σωστό
Λάθος
Ready to send